Kilka słów o autorze bloga

     
          Witajcie po zdecydowanie za długiej nieobecności! Najwyższa pora się rozkręcić i nadać systematyczności temu blogowi. Korzystając z okazji, że mam wolny dzień postanowiłam zrobić generalne porządki w kosmetykach i chociaż mam ich wiele i można znaleźć je w niemal każdym miejscu mojego mieszkania to i tak doszłam do wniosku, że "tak dużo mi ich jeszcze brakuje". Nieważne ile kupię kosmetyków w miesiącu to i tak wiecznie mi mało - takie sytuacje przypominają mi, że jestem stuprocentową kobietą ;)
         To czego jeszcze nie napisałam na blogu, a powinnam to kilka słów o założycielce zadbajosiebie.blogspot.com, czyli o mnie :) Mam 25 lat, mieszkam we Wrocławiu i ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Do współpracy w Oriflame miałam dwa podejścia, jedno 5 lat temu, a drugie od kwietnia bieżącego roku i teraz już wiem z czym, z kim i jak chcę planować swoją przyszłość i karierę (jakkolwiek wzniośle i arogancko to brzmi ;)). Obecnie jestem Team Liderem na poziomie 6%, a w grupie, którą tworzę mam łącznie około 10 osób z perspektywą stałego rozwoju. W tym miejscu należą się gratulacje za świeżutkie awanse dla dziewczyn: 
Justyny Ślufik, która awansowała na 6%,
* Anii Wawro, która awansowała na 3%. 

Tymczasem zachęcam do współpracy ze mną 
i/lub do zamawiania dla siebie tańszych kosmetyków. 
***
PRZEJRZYJ KATALOG NR 17
***
Masz pytania, pisz.